Kamp
  • Kampingler
Nerede

Karadeniz’in İncisi Ünye’de bu muhteşem doğada yaşamak, hayat kalitemizi yükseltmek, üretmek ve geçimimizi sağlamak amacıyla işletmeye başlamış olduğumuz Çınarsuyu kamp, mesire alanı ve plaj severlere bir dostlarını veya aileden birilerini ziyarete gelmiş gibi hissedebilecekleri sıcak ve doğal bir yaşam alanı oluşturmaya çalışıyoruz. Yapılan her şeyi doğanın özüne sadık kalarak, doğaya ve hayvanlara saygılı bir biçimde planlıyoruz.

Ünye Çınarsuyu Kamp Alanı bitki örtüsü çoğunlukta Çam ağaçlarından oluşmaktadır. Kampımızda 6 adet farklı büyüklüklerde Çadır Ev, 3 adet Asma çadır ayrıca karavanı ve çadırıyla gelen kampçılar için kamp alanı bulunmaktadır.

Ünye Çınarsuyu Karadeniz’in tertemiz kristal berraklığındaki suları sizi denize çağırır. Kamp Alanımız Ahşap malzemeden estetiğini bozmayacak şekilde tasarlanmıştır.

Ünye Çınarsuyu Orman ve deniz manzarası eşliğinde yemeğin tadını çıkarıp sonrasında çardaklarda sohbet edebilirsiniz. İsterseniz tavla, dama, satranç, jenga, dart, mini langırt gibi oyunlarla zamanı eğlenceye dönüştürebilir, ya da dizüstü bilgisayarınızla kablosuz internet yararlanarak sosyal medya ve gündemi takip edebilirsiniz.

Ünye Çınarsuyu Mesire ve Kamp Alanın da mutfakta kendi yetiştirdiğimiz ürünleri veya bölgenin özenle seçilmiş doğal ve taze ürünlerini kullanıyoruz.

Kendinize zaman ayırıp Ünye Çınarsuyu Kamp ve Mesire alanına gelerek şehrin gürültüsünden ve alışkanlıklarından uzaklaşıp Doğada olmanın güzelliğini yaşayabilirsiniz, bunun için biz Ünye Çınarsuyunda ve sizleri ağırlamayı bekliyoruz.

Yorumlar

Kamp alanına girdiğimiz andan itibaren Hasan Bey başta olmak üzere görevli herkes fazlasıyla ilgiliydi ve her konuda yardımcı olmaya çalıştılar. 3 kız arkadaş kamp alanında güvenlikle ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadık. Bulaşıkları yıkayabileceğimiz mutfak, eşyalarımızı koyabileceğimiz buzdolabı ve sıcak duş imkanımız da vardı. Alanda çok sayıda insan dostu köpekler var, bu bizim açımızdan çok keyifliydi. Alana piknik veya plaj için gelen insanların kalabalığında lavabolar bazen yetersiz kalabiliyordu. Aydınlatma da biraz daha arttırılabilir. 2 gece kalmayı planladığımız halde fırsatımız olsaydı tatilimizi daha da uzatmayı bile düşündük. Kesinlikle tavsiye ederim.
eda aydın7 ay önce
Karadeniz turumuzda arkadaşım ile beraber burada kamp yaptık. Akşam saatlerinde kamp alanına giriş yaptık, girişte güvenlik Gani Bey bizi karşıladı. Lavabo, soğuk duş ve sıcak duş imkanlarını bize gösterdi. Ancak biz duş almadığımız için sıcak su imkanı konusunda yorum yapamayacağım. İhtiyacımız olmadığı için wifi de kullanmadık. Uzatma kablosu ile elektriği de kullanabileceğimizi söylediler ancak bizim yine ihtiyacımız olmadı. 🙂 Işıklandırması ise bizim için gayet iyiydi. Sabahleyin Hasan Bey bizimle ilgilendi. Kendisi kamp alanının sorumlusuymuş. Kahvaltı hazırlığımız için kullanabileceğimiz bir ocak olup olmadığını sorduğumuzda bize ekibin kullandığı mutfağı kullanabileceğimizi söylediler. Bulaşığımızı yıkayıp ocaklarını kullandık. Ekip güleryüzlü ve hoşsohbetti. Bizim için kamp alanlarından öncelikli beklentimiz güvenilir olması ve lavaboların temizliği. Güvenlik açısından sıkıntımız olmadı. Güvenlik gece boyunca bulunuyor. Ancak lavaboların temizliği ve aydınlatması biraz sıkıntılı idi. Bir de bayan lavabosunun kapısının açık olması bizim için bir sorundu. Ertesi sabah Hasan Bey'e bu sıkıntıları dile getirdiğimizde ilgileneceklerini söylediler. Birkaç gün sonra arkadaşıma sorunların çözümü ile alakalı geri dönüş yaptıklarında memnun olduk. En azından kulak arkası edilmemiş. Biz iki kişi 1 gecelik 60 tl verdik. Doğrusunu söylemek gerekirse kamp yaptığımız diğer alanlarla karşılaştırınca en çok ücret verdiğimiz yer burası oldu. 🙂 Biz imkanlarından çok yararlanmadık ve az vakit geçirmiş olduk, belki daha fazla vakit geçirsek ve imkanlarını kullansak hakediyor olabilir. Eğrisi doğrusu ile yorumum böyle. Bizim için Hasan Bey ve kamp alanında tanıştığımız güzel insanlarla olan muhabbetimiz hafızalarımızda güzel anılar bıraktı.
Hatice Yılmaz8 ay önce
Guzel bir kamp alani ve mesrire alani mutfagi var dolabi var wc ler var ayrica duş lar yapilmis yeni denizi bilemiyorum giremedik ama en kötusu cok köpek var insanlardan yiyecege alistiklari icin gelip gitmiuorlar gece gunduz havlayip dibinizden ayrilmiyorlar buda rahatsiz edici bundan otüru gidilmez
Alper ERDOĞAN6 ay önce

Değerlendir ve İnceleme Yaz

Temizlik

Peyzaj

Güvenlik

Huzur

Seç

İncelemenizin en az 140 karakter uzunluğunda olmasını öneririz :)