Kamp
  • Kampingler
Nerede

Doğal güzelliği ve mis gibi havasıyla her yıl milyonlarca turisti ağırlayan Trabzon da adını en çok duyduğunuz restoran şüphesiz Maçka Camping Karavan Verizana Restourant Park Pala Dayı!

Adımızı, dayımızın bıyıklarından aldık ve meraklısına restoranımızın kapılarını ardına kadar açtık. Sizleri güler yüz ve lezzetli menülerimizle karşılıyoruz. Oldukça geniş alana kurulu restoranımızın yeşilliklerle dolu bahçesinde mis gibi havayı içinize çekebilirsiniz. Zengin menülerimiz ve yöresel tatlarımız Trabzon’un zenginliklerini sofralarınıza getirmektedir. Açıldığımız günden beri bünyemizde binlerce misafir ağırladık ve hepsini memnun şekilde uğurladık. Ailenizle vakit geçirmeye uygun, çocuklarınız için geniş alanları bulunan restoranımız sürekli uğrak yeriniz olacak.

Evinizin konforunda ve anne eli lezzetinde hazırladığımız öğünlerimize sevgimizi ve samimiyetimizi de katıyoruz. Kullandığımız malzemeleri doğal olarak bahçemizden sofralarımıza taşıyoruz. Büyük bir titizlikle gerekli mutfak kontrollerimizi yaptırıyor ve sizlere tertemiz bir hizmet sunuyoruz. Hizmette şeffaflıktan yana olan firmamız, misafirlerinin isreği doğrultusunda restoranımızın her köşesini ziyarete açmıştır. Bizleri gönül rahatlığıyla tercih edebilmek için belli kanıtlar arayabilirsiniz ve aradığınızı kesinlikle firmamızda bulacaksınız. Büyük bir aile olan Maçka Camping Karavan Verizana Restourant Park Pala Dayı sürekli büyümeye devam etmektedir. Detaylı bilgi ve iletişim adreslerimiz için web adreslerimizden yararlanabilirsiniz. Rezervasyonunuzu önceden oluşturarak işinizi garantiye alın.

Restoranımızın konumuna yakın kamp alanları ve karavan duraklama noktaları bulunmaktadır. Çıktığınız tatillerde yolunuz Karadeniz’in incisi Trabzon’a düşerse mutlaka bizleri ziyaret edin.

Yorumlar

Pala Dayı Kamp alanını gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Çadır, karavan her türlü alana müsaittir. İşletmecisi olan Pala Dayı oldukça ilgili olup her konuda yardımınıza yetişir. Adını unuttum ama orada yine her işe koşturan sohbeti, muhabbeti çok iyi olan bir abi var. Zaten kendini belli eder. Çekinmeyin gidin konuşun konu konuyu açar muhabbet edin. Bizim gittiğimiz dönem sezon kapalı olduğundan 25 TL gibi bir fiyat ödedik. Kahvaltı konusunda etrafa göre benzer fiyatları ve kalitesi olduğunu söyleyebilirim. Son olarak sütlacını yemeden gitmeyin derim. Memnun kalacağınıza eminim 🙂
Pala dayı Gerçekten harika bir insansın ilk defa yerine gelmemize rağmen sıcakkanlı tavırları ile karşıladı bizi ve Kamp yapacağımız yeri bize gösterdi fiyatı sorduğumuzda da çadır başına 50 TL şeklinde söyledi böyle güzel bir yerde böyle uygun bir fiyata kamp yapmak Gerçekten çok güzel işletme gayet temiz sessiz sakin. Elektrik uzatma kablosu ile çadırıma kadar elektrik çektiler. Ben 7 aylık bebeğim 6 yaşında çocuğum ve eşimle beraber geldim çok memnun kaldım tavsiye ediyorum şunu da unutmayın ki kamp işi herşey dahil otel sistemi gibi olmaz ne kadar iyi hazırlanırsan o kadar iyi kamp yaparsın. beklentileriniz ona göre belirleyin Lütfen iyi tatiller iyi kamplar
Ah pala dayı ne güzel insansın sen. İyi tanıştım seninle. Erkan abi de bi o kadar güzel insan. Hepinize çok teşekkür ederim. Gelin buraya çadırınızı kurun. Ateş yakmanız için ayaklı teneke yaptırmış dayı. Odun da veriyor sağolsun. Diğer kötü yorumlara baktım şaşırdım gerçekten. Para olarak da Eylül 2019 için 2 kişi 50 lira konaklamaya 120 lira akşam yemeği ve kahvaltı için verdik. Akşam yemeğinde 2 porsiyon kuzu yedik bu arada. Umarım sorularınıza cevap olur bu yorum.
Pala dayının olduğu bir mekanda keyifden ve eğlenceden çok ne olabilir :)))
Savaş Civelekgeçen hafta içinde

Değerlendir ve İnceleme Yaz

Temizlik

Peyzaj

Güvenlik

Huzur

Seç

İncelemenizin en az 140 karakter uzunluğunda olmasını öneririz :)