Yanıklar / Fethiye’de bulunan, ölüdenize çok yakın ve denize sıfır tesiste kendi çadırınız ve karavanınız ile kamp yapabilirsiniz.

Yorumlar

Son derece keyifli bir kamptı. 17.09.2020 tarihinde giriş yaptık ve 3 gece konakladık. Çok memnun kaldık. Kampa girişte kampın sahiplerinden Engin Bey karşıladı, yerimizi birlikte belirledik. Büyük bir çadıırımız vardı, sağolsun kurulumunda da yardımcı oldu. Çadırımızın bir sorunu vardı onunlada ilgilendi. Sonra gördük ki kampa konaklamaya gelen bütün kampçılar ın çadır kuruluşlarında da yardımcı oluyor. Kamp sahipleri kamp boyunca çok samimiler ve size yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sabah taze süt ve köy yumurtası bulunuyor. İsteyenler alabilir. Her sabah saat 10:30 ile 11.00 arası ekmekçi geliyor. Sıcak emeğinizi, simitinizi, açmanız alabiliyorsunuz. Yaklaşık 1 km ilerde büyük bir büfe gibi bir yer var, tekel ihtiyacınızı oradan temin edebilirsiniz. Yaklaşık 3-4 km ilerde A101 var. Genellikle akşam saat 5 - 6 arası duşumuzu aldık ve her seferde sıcak su vardı. Biz çok memnun kaldık. Başta Engin bey olmak üzere kamp işletmecilerine teşekkür ediyoruz. Tavsiye ederiz arkadaşlar.
Saim SARIOĞLU2 ay önce
Kız arkadaşımla birlikte 4 gece 5 günlük bir deneyim yaşadık. Engin Beyin takdire şayan ve misafirperver yaklaşımı sebebiyle daha ilk andan itibaren bizim için pozitif enerji veren bir kamp oldu. Kampın olumlu noktaları arasında ilki rahat, samimi ve güven veren bir işletmecisi olmasıdır. Kamp alanında size özel masa, sandalye ve en olağanüstüsü bireysel buzdolabınızın olması harikaydı. Çadıra yakın kurulmuş elektrik tesisatı ise bir otel konforunu aratmıyordu. Tuvaletlerin ve bulaşık yıkama alanlarının temiz ve kokusuz olması ise kampın artı değerini yükseltmekteydi. Fiyat/performans açısından da geceliğine 80TL verdik ve inanın ki başka yerlerde bu fiyata bu konforu bulmak imkansızdır. Bu sebeple Engin Beyin işletmeciliğine ne kadar övgü sunsak az kalır. (Kampın tek nötr (eksi diyemem) noktası ise deniz kıyısında yer alan taşlık bölge, belki ileriki dönemlerde Doğa Camp buna da çare bulur 🙂 )
Onur Zenginer3 ay önce
Yorumlardan bakarak bulmuştuk burayı 1 gün kalırız diye gitmiştik ama 3 gün kaldık vaktimiz olsaydı daha fazlada kalabilirdik. Denize sıfır yer kum ve bize göre avantajdı. Buz dolabı masa sandalye hatta bir tanede ocak kullanmak için dolaplı tezgah tarzında birşey temin etmeleri çok muhteşemdi. Sıcak su güneş enerjisi olduğundan akşam 6 ya kalmıyor ama akan su tuzlu su değil( daha önce kaldığımız bir kamp yerinde tuzlu ve soğuk suyla yıkanmak zorunda kalmıştık). Tuvaletler duş yeni ve tertemiz. Bulaşık yıkama yeri düzenli yeni ve temiz. Ortam aile ortamı çok güzeldi. Izgaramızı arkada yakıp denizin kenarına masa sandaylemizi atıp içkimizi içtik harikaydı. Bence kamp olarak bakacaksanız eksiksiz biryerdi. Çadırımız küçüktü ve günlüğü 80 tl den kaldık. 23.08.2020
Yucel Mete3 ay önce
Kamp yapacaksanız başka bir yer aramayın derim. Bayram öncesi gidip 10 gün kaldık. 4 kişi günlük 100 liraya buzdolabı ahşap dolap piknik masası plastik masa verdiler sandalyeye kadar hatta ve hatta çadirimizin önüne paspas bile verdiler. Çamasır asmak için ip ve mandal hazırdı. Hayatımda bu kadar konforlu başka bir kamp alanı görmedim. Tuvalet duşlar ve bulaşık alanı saat kaç olursa olsun tertemizdi. Sıvı sabun bulaşık deterjanı bile vardı. Çamaşır makinesi var 10 tl ye çamaşırlarınızı yıkayabilirsiniz. Otopark sorunu yok. Şezlong ücretsiz denize sıfır. Denizde en kalabalık saatlerde dahi 20 kişiden fazla insan yoktu. Sadece Duşlar güneş enerjisi ile ısındığı için sular akşam 6dan sonra soğumaya başlıyor. Elektrik kablosu çadırınızın yanında 4lü priz vardı. Her sabah sıcak ekmek simit poğaça köy yumurtası aracı geliyor. 2 günde bir manav geliyor. A101 markete yaklaşık 3km uzaklıkta. Fethiyede gezilecek birçok yere koylara yakın. Ölüdeniz yarım saat. Bir gün ölüdenize gittik pişman olduk. Kamp alanımızın rahatlığı hiç bir yerde yoktu. Şükrü bey ve ailesine samimiyetlerinden dolayı teşekkür ederiz. Seneye nerde kalsak diye düşünmeyeceğiz.

Değerlendir ve İnceleme Yaz

Temizlik

Peyzaj

Güvenlik

Huzur

Seç

İncelemenizin en az 140 karakter uzunluğunda olmasını öneririz :)